Jolana

Mi van ideírva?

A Jolana előbbutóbb úgyis mindig frissülő honlapja

Jolana online


10 tuti tipp a tuti lefogyásra

2007.05.24. 23:21 van-an

...ööööö.....
Helló!

Lehet, ez most olyan olyan, mintha egy üres teremben beszélnék. De
Helló, ez itt a Jolana honlap. Valszeg lesz egy szabadtéri (hú) koncert június 24.-én a múzeumok éjszakáján a salgótarjáni múzeumtéren. Már ha van olyan aki ezt itt elolvassa, az jöjjön má el, vagyis várjuk szeretettel. Ez rímel. Meg még a rímel is rímel a többire. Ezért már érdemes jönni. Meg mégvalamilyért. Megjelent a fántásztikus Willi Fog fanzine első száma. Van benne mindenféle interjú, meg novella, meg vers, meg sok képregény, sok szép kép. És csak 100ft. Lesz ezen az alkalomkor vásárolható.
És erről a múzeumok éjszakájáról még majd rakok be linket, ha tudok.
Aki jön, jön, aki nem jön, hoppon marad. Vagy otthon.

5 komment

Címkék: koncert

A bejegyzés trackback címe:

https://jolana.blog.hu/api/trackback/id/tr2286781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rádi · http://neverlivetosee.blog.hu 2007.05.28. 08:26:35

Jó a demo. Bár eddig csak két számot hallottam belőle.

kaloz · http://kaloz.freeblog.hu 2007.06.17. 00:10:44

Willi Fog fanzine-t ki csinalja? Kuldjetek NTT-ekkel nekem egyet.

van-an 2007.06.17. 00:22:59

Balla Laci a főnök, szóval ő csinált mindent azon kívül, amit mások csináltak. A képregényeket én, a verset csp, a novellát vse

i walk the same way home every night 2007.06.26. 11:28:09

\"szabadtéri (hú) koncert\"---->> azt hittem a The Who már feloszlott

........ 2008.11.18. 19:15:58

Szar én lefogyni akarok ta balfasz!!!!!!!!44
süti beállítások módosítása